lördag 1 mars 2014

#Blogg100

Idag är första dagen på resten av mitt liv, eller hur är det nu klyschan lyder?

20 minuter före midnatt hittade jag flera tweets om #Blogg100, skriv ett blogginlägg om dagen i hundra dagar. Jag har funderat en hel del kring mitt bloggande och framför allt bristen av bloggande och kände att det här kanske är vad som behövs för att ge mig en spark i baken. Klarar jag det eller klarar jag det inte?

Det är inte lätt att hitta tiden för bloggandet i den situation jag befinner mig just nu, med mammaledighet, halvtidsjobb och en metodkurs på universitetet. Men eftersom det mesta jag håller på med kretsar kring skolutveckling och idéer kanske det löser sig automatiskt. Jag antecknar en hel del under dagarna så nu ska jag försöka göra det i blogginlägg istället för sociala medier och Evernote.

Wish me luck! Och hoppas vi ses igen de närmaste 100 dagarna :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar