lördag 15 september 2012

Artikeln i Hallands Nyheter

Vid sju-tiden imorse när jag satte mig framför datorn och skulle läsa e-tidningen satte jag i halsen -förstasidan och ett uppslag.

Jag blev så glad när jag såg detta, inte för att jag tycker om att se mig själv på bild för det gör jag inte, utan för att både bilder och text var positiva. Bodil, eleverna och jag såg glada ut och texten förmedlade verkligen det vi tycker är viktigt och roligt - vårt jobb.

Jag har fått mycket positiv feed-back idag, både på sociala medier och via telefon. Det känns som julafton. Jag önskar och hoppas att lärartycket och annan positiva ord om skolan och läraryrket kommer fortsätta spridas. Tack alla ni som uppmärksammat artikeln, speciellt mina fina elever som gillat och gjort till favorit på både Twitter och Instagram, ni är bäst!!



1 kommentar:

  1. Härligt att få se det positiva kring läraryrket i tidningen! Du är en stor del av det positiva. :)

    SvaraRadera